Oferta dla firm i instytucji
Rachunek bieżący
Aby założyć rachunek bieżący należy dostarczyć następujące oryginały dokumentów:
- zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP;
- zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji statystycznej REGON;
- inne dokumenty, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów, np. KRS
Wykaz wymaganych dokumentów w rozbiciu szczegółowym znajduje się w pliku poniżej.
Opłaty związane z rachunkiem:
Opłata jednorazowa za otwarcie rachunku bieżącego wynosi 20,00 zł
- Opłata za prowadzenie rachunku - 23,00 zł miesięcznie
- Polecenie przelewu w formie papierowej 2,00 zł sztuka /bez ZUS/
- Polecenie przelewu ZUS w formie papierowej 3,50 zł sztuka
- Oprocentowanie rachunku 0,01 %
Rachunek bieżący z dostępem internetowym:
Dostęp do rachunku jest opcją pozwalającą zarządzać rachunkiem podstawowym przez internet 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Tu zawsze jesteś pierwszy w kolejce.
Aby uzyskać dostęp do rachunku internetowego wystarczy pobrać wniosek (dostępny na dole strony lub pobrać od pracownika w Banku) oraz uzupełniony i podpisany dostarczyć do banku.
Opłaty związane z rachunkiem:
- Prowadzenie rachunku internetowego tylko 2,00 zł miesięcznie
- Listy haseł jednorazowych (100 haseł):
- odebrane osobiście w Banku 2,00 zł
- wysłane listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem 7,00 zł
- Przelew wychodzący złożony przez internet tylko 0,50 zł sztuka
- Przelew złożony przez internet na rachunek w naszym Banku 0,00 zł
Depozyty zgromadzone w naszym Banku gwarantowane są przez BFG.
Bankofon - informacja o stanie rachunku na telefon
Usługa ta umożliwi każdemu sprawdzenie przez telefon (stacjonarny lub komórkowy) wysokości salda na rachunku oraz poda ostatnie operacje na rachunku.
Bankofon to:
- dostęp do rachunku 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
- wygoda - niezależnie od miejsca pobytu możesz otrzymać aktualną informację o stanie rachunku
- oszczędność czasu - nie musisz przychodzić do Banku, aby kontrolować stan środków na rachunku.
Bank nie pobiera opłat za udostępnienie usługi. Jedyny koszt jaki ponosi klient to opłata za połączenie lokalne pobierana zgodnie z taryfą operatora telekomunikacyjnego.
SMS Banking - dostęp do rachunku przez telefon komórkowy GSM
SMS Banking zapewnia dostęp do usług bankowych za pośrednictwem telefonu GSM z dowolnego miejsca na świecie, w którym działa telefon klienta. Usługa taka jest zgodna z aktualnymi tendencjami w świadczeniu usług bankowych i w znacznym stopniu uatrakcyjnia ofertę produktową banku.
SMS Banking umożliwia przekazanie informacji o:
- zmianie salda na rachunku w momencie wystąpienia operacji,
- stanie salda na rachunku,
- kwocie wolnych środków,
- ostatnich operacjach na rachunku,
- może zastąpić akceptację przelewów w IB zamiast dotychczasowej listy haseł jednorazowych
Informacje przekazywane na telefon klienta w postaci komunikatu SMS przekazywane są:
- w odpowiedzi na SMS wysłany przez klienta do Banku,
- w wyniku powstania operacji na rachunku klienta (parametrycznie można określić czy SMS jest wysyłany po każdej operacji, po operacji Winien lub Ma),
- codziennie o określonej porze 9:00, 13:00, 16:30 (podsumowanie dnia)
Opłaty związane z SMS Bankingiem (w skali 1 miesiąca kalendarzowego)
- za wysłanie do klienta od 1 do 20 SMS cena 0,20 zł za sztukę SMSa,
- powyżej 20 SMS - 4,00 zł opłata stała
Szczegóły w placówkach Banku.